20 marca 2015

Nowy początek..

Witajcie.

Nie wiem, od czego zacząć... Może od tego, że jestem tu nowa...

Wiele razy próbowałam napisać Dramione czy inne opowiadanie, ale zawsze nie mogłam go dokończyć, dlatego nigdy nie wychodziły na światło dzienne...

Przeczytałam milion opowiadań o przygodach Draco i Hermiony i za każdym razem jak wpadałam na jakiś pomysł, okazało się, że już jest podobne opowiadanie, więc moje pomysły znowu zostawały tylko w mojej głowie. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się stworzyć coś, z czego będę zadowolona- ja i wy.

Pozdrawiam serdecznie.
Ava.

4 komentarze:

  1. Zapraszam Cię serdecznie, mam nadzieję, że mój blog przypadnie CI do gustu i zostawisz po sobie ślad ;)
    https://opowiadanialaleczki.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Skomentowałaś mój ostatni rozdział na blogu także zapraszam na kolejny rozdział :D http://i-know-when-i-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na kolejny rozdział :D

    Hermiona i Draco są odwiecznymi wrogami. Jednak na początku 7 klasy, po jednej z ich awantur coś się zmienia pomiędzy nimi. Draco proponuje nietypowy układ. Raz w tygodniu spotykają się w pokoju życzeń, żeby normalnie rozmawiać, spędzić razem czas, ale w pozostałe dni udają, że nie łączy ich nic prócz nienawiści. Nie mogą pojawiać się razem publicznie, rodzice Malfoy'a wściekliby się z tego powodu i srodze ukaraliby syna. Jednak z czasem z tej znajomości powstaje coś więcej. Coś co nie powinno mieć miejsca w ich wypadku. Zakazana miłość, którą ukrywają przed światem. Draco jest zaręczony z Astorią, nie ma
    możliwości zerwania.

    http://i-know-when-i-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że Ci się uda, każdy kiedyś próbował, a jak nie Dramione... może zmień parę? Szczerze mówiąc jest 74832901 blogów o nich, więc naprawdę trzeba się baaardzo natrudzić, by mieć coś oryginalnego, a i taki pomysł okazać się może "ukradzionym" od kogoś, kogo nie czytałaś.
    Mimo wszystko życzę Ci powodzenia i poinformuj mnie, gdy będziesz miała już coś na blogu!

    Zapraszam do siebie:
    https://midnight-lucmione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń